Klubben

Oddset forlænger samarbejdet med FC Midtjylland

Når Superliga-sæsonen skydes i gang i den kommende weekend, bliver det fortsat med Danske Spils Oddset-logo som fast inventar til FC Midtjyllands hjemmekampe. Oddset og FC Midtjylland har nemlig indgået en ny og større sponsoraftale for den kommende sæson.

12/07/21
Mads Jakobsen
Foto: FC Midtjylland

– Vi ser god eksponering i FC Midtjylland, da vi må forvente, at ulvene fra heden også i den kommende sæson vil blande sig i den absolutte top i dansk fodbold, siger Niels Erik Folmann, adm. direktør i Danske Licens Spil.

FC Midtjyllands fans kan godt glæde sig til masser af FCM-relateret indhold hos Danske Spil.

– Vi vil med sponsoratet forsøge at skabe et unikt fanunivers til dem, der følger dansk fodbold og FC Midtjylland. Fansene kan godt glæde sig til at få fedt indhold som video og podcast om deres klub. Det er en ny måde for os at aktivere et sponsorat på, som vi glæder os meget til at præsentere, siger Niels Erik Folmann.

Oddset går ved årsskiftet dermed ind i sit ottende år som sponsor i FC Midtjylland, og samarbejdet vækker også tilfredshed på heden.

– Vi er utroligt glade for samarbejdet med Danske Spil. Partnerskabet udvikler sig positivt fra år til år. I vores forrige aftale præsenterede vi Oddset Fan Skybox – en unik skyboks for vores fans, og nu lægger vi yderligere lag på aftalen til glæde for vores fans med dokumentar og andet relevant content, udtaler Jacob Jørgensen, kommerciel direktør i FC Midtjylland.

For yderligere: Søren Andersen, presse- og kommunikationschef i Danske Spil, 20 15 20 62.