FCM Samfund byder med stor glæde velkommen til Travel Sense som ny partner.
Travel Sense kommer fra en anden branche end de øvrige erhvervsgrene, og FCM Samfunds nye partner kan dermed bidrage med nye perspektiver.
– Vi er utroligt glade for, at Travel Sense er blevet en del af FCM Samfund. Vi har fået en ny partnervirksomhed, der deler de samme værdier som os. Travel Sense har en ambition om at hjælpe andre, hvilket passer perfekt til FCM Samfund, og det vi står for, udtaler direktør i FCM Samfund, Preben Rokkjær.
FCM Samfund: Fokus på regionens unge mennesker
For at blive optaget som partner er Travel Sense forinden blevet godkendt af organisationens øvrige partnere, ALPI, Rationel, Vestjylland Forsikring, FOG & VENØ og Vestjysk Bank.
– I optagelsesprocessen har vi stor fokus på, at vores eksisterende partnere godkender en eventuel ny samarbejdsvirksomhed. Vores erhvervspartnere er glade for de perspektiver og elementer, Travel Sense kan bidrage med. Det viser også, at vores nye partner rent faktisk ønsker at være aktive i arbejdet med udsatte unge i regionen. Så vi ser alle frem til, at Travel Sense bliver en del af FCM Samfund, fortæller Preben Rokkjær.
– Vi vil gøre en forskel
Travel Sense er vant til at befinde sig i sportsverdenen. Foruden at sælge sportsrejser er virksomhedens ejer, Camilla Andersen, et kendt ansigt på håndboldbanen. Blandt andet spillede hun 194 landskampe og vandt to OL-guldmedaljer med det danske kvindelandshold.
Selv ser hun med stor glæde på samarbejdsaftalen med FCM Samfund.
– Jeg var meget interesseret, da jeg hørte om FCM Samfund. Det er en mulighed for, at vores virksomhed rent faktisk kan bidrage og gøre en forskel for de unge mennesker. Det er netop det ved FCM Samfund, der talte til mig og hele virksomheden. Samarbejdet betyder, at vi kan være med til at skabe en bedre fremtid for unge mennesker i Midt- og Vestjylland, siger Camilla Andersen.
Travel Sense, der har kontor tæt på Københavns Lufthavn, undersøger muligheden for at ekspandere til det midtjyske.
– Det betyder meget, at vi kan være med til at præge fremtiden for de unge mennesker i det midt- og vestjyske. Vi vil som virksomhed gerne tættere på det jyske marked, og det er FCM Samfund en god mulighed for. Vi vil meget gerne hjælpe nogle unge mennesker, der har udfordringer i hverdagen. Det tiltaler os særligt ved dette samarbejde.
– Det her er en gylden mulighed for at møde nogle unge mennesker, som vi kan hjælpe på vej. Med den type rejser og arrangementer vi tilbyder, er jeg sikker på, at vi kan hjælpe nogle unge mennesker i gang. Det kunne for eksempel være i vores egen branche, som er meget positiv. Det kræver ikke en lang videregående uddannelse, men det er vigtigt, at man har lysten. Så skal vi nok sørge for at hjælpe de unge mennesker resten af vejen, udtaler Camilla Andersen.
Personligt ser Camilla Andersen også frem til at kunne hjælpe de unge mennesker på vej. Her kan hun bidrage med erfaring fra både sportsverdenen og erhvervslivet.
– Jeg har noget personligt, jeg kan bidrage med, idet jeg har været igennem hele sportsmøllen, hvorfra jeg har erfaring. Samtidig har jeg også erfaring med at hjælpe og lede medarbejdere, der ikke nødvendigvis har ambitioner om at blive verdensmestre til det, de sidder med, men mere har en ambition om at være glad for dagligdagen.
– Jeg kan både bidrage med den sportslige del af mig og den erfaring, jeg har. Men jeg er også en del af en virksomhed, hvor vi kan få nogle unge indover, der, på en blød måde, kan prøve at komme ud og arbejde. Og dermed få noget ansvar, fortæller Camilla Andersen.
Om Travel Sense
Travel Sense blev stiftet tilbage i 2002 af den nuværende CEO, Camilla Andersen, og FCM Samfunds nye partner har stor erfaring med rejseplanlægning. Virksomheden beskæftiger sig med to kerneområder: Eksklusive grupperejser til erhvervslivet samt sportsrejser til private.
Travel Sense har kontor på Amager Strandvej i Kastrup, hvorfra et stærkt team af erfarne rejsekonsulenter realiserer virksomheder og privates rejsedrømme.
FCM Samfunds nye partner har et stort fokus på at skabe oplevelser og events, der giver resultater, motivation, engagement, ejerskab og loyalitet. Den røde tråd i Travel Sense er deres arbejde med mennesker. I virksomheden tror man på mennesker, og hos Travel Sense er stærke relationer et nøgleord.