Danske Spil fortsætter som samarbejdspartner i FC Midtjylland. De to parter har forlænget aftalen med yderligere et år, så den nu strækker sig til sommeren 2024.
Ved årsskiftet går Danske Spil ind i sit niende år som sponsor i FC Midtjylland, og forlængelsen af aftalen vækker glæde på Heden, fortæller kommerciel direktør i klubben, Jacob Jørgensen:
– Vi er utroligt glade for det partnerskab, vi har med Danske Spil, som blandt andet har givet vores fans mange unikke oplevelser, når de gennem vores SoMe-kanaler har fået mulighed for at vinde adgang til Oddset Fan Skyboxen, siger han og uddyber:
– Partnerskabet udvikler sig positivt fra år til år, og vi ser frem til at lægge yderligere lag på aftalen. De gode folk fra Oddset har gennem årene været særdeles iderige og blandt andet lavet dokumentarfilm om spillere og sendt Lange Paul-limousinen forbi under corona, da der kun var fodbold på storskærm.
Også hos Danske Spil er der glæde over forlængelsen af aftalen:
– Vi har snart været hos FC Midtjylland i et årti, og det er naturligvis fordi, det giver mening for os – både kommercielt og værdimæssigt. Det er en meget ambitiøs klub og en professionel virksomhed, som er dygtig til det kommercielle arbejde. Det harmonerer med, at vi i Danske Spil og Oddset har vores hjerte i idrætten og samtidig driver en ordentlig forretning, siger Karsten Fogh Holanng, som er administrerende direktør i Danske Licens Spil, der står bag Oddset.