Sponsoreret

Det handler om at være klar – og have det godt

Der er mange fællesnævnere. Ambitionerne er store. Drømmene er større – både for vækst og for arbejdet med mennesker. Det handler om at være klar og have det godt, mens man præsterer på højeste niveau. Det har været grundlaget for et nyt samarbejde mellem Ecooking og FC Midtjylland.

22/10/21
Morten Ambo
Foto: Anders Witt

Ecooking er hudpleje, og FC Midtjylland er fodbold. Koblingen kan for nogle måske være svær at se. Ikke desto mindre er det for Ecooking og FC Midtjylland oplagt. Derfor er det også med stor glæde, at vi i dag kan dele denne nyhed. Ecooking har valgt at gå ind som ny partner i FC Midtjylland. Det er første gang, at virksomheden går aktivt ind i en fodboldklub i landets bedste række, og samarbejdet tager udgangspunkt i to konkrete initiativer.

Den første fase handler om at opgradere toiletfaciliteterne i hovedbygningen på MCH Arena, således at FC Midtjyllands sponsorer og VIP-gæster får en endnu bedre helhedsoplevelse i forbindelse med FCM’s hjemmekampe. Fase to handler om at opgradere faciliteter for spillere og trænere omkring Superliga-holdet. Det gælder både på MCH Arena og træningsanlægget i Ikast. Konkret gælder det for alle opgraderinger, at gæster, spillere og trænere får adgang til Ecooking-produkter.

– Ecooking har strategisk valgt at arbejde med sportssponsorater, og jeg er på klubbens vegne stolt over, at de netop vælger FC Midtjylland – og ikke mindst grunden til, at de gør det. Der har fra starten været en meget konstruktiv dialog og et meget tydeligt match på værdier, hvor nærhed, familiefølelse, vækstambitioner og entreprenørskab er fællesnævnere, siger Jacob Jørgensen, kommerciel direktør i FC Midtjylland.

Ecooking er som virksomhed på en fantastisk rejse. En stor del af succesen er virksomhedens stærke kultur med ejer og stifter Tina Søgaard i spidsen, hvor man sørger for at tage sig af hinanden, mens man hele tiden fokuserer på at skabe resultater.

– FC Midtjylland er et naturligt valg for Ecooking – vi glæder os over det tydelige værdimatch, hvor vi oplever FC Midtjylland som en ambitiøs fodboldklub, der har fokus på hele mennesker. Det passer med vores værdier og vores produkter. Vi vil gøre en forskel for mennesker med kvalitetsprodukter til hud og pleje – og på den måde sørge for, at man har det godt og er klar til hver dag – uanset køn, udtaler Sejer Aagaard, Head of Partnerships hos Ecooking.

Med partnerskabet i FC Midtjylland ønsker Ecooking blandt andet at skabe øget opmærksomhed omkring brandets herreserie, som er blevet introduceret for Superliga-spillerne i FC Midtjylland. Serien kan købes på ecooking.dk og hos udvalgte forhandlere.

Se mere på ecooking.dk