Efter en uge med en masse spekulationer kan FC Midtjylland, Nike og Arbejdernes Landsbank langt om længe præsentere den hjemmebanetrøje, der skal klæde de danske mestre i 20/21-sæsonen. Under normale omstændigheder ville trøjen have været præsenteret tidligere, men grundet Covid-19 har lanceringen rykket sig.
– Vi har med spænding ventet og glædet os til at vise trøjen til vores fans, og samtidig markere vores nye partnerskab med Arbejdernes Landsbank. For os markerer trøjen på flere måder en spændende fremtid for FC Midtjylland og hele vores område. Vi tror på en stor fremtid, der er malet i sort og rødt, fortæller Jacob Jørgensen, kommerciel direktør i FC Midtjylland.
Båret af klubbens farver, og i et unikt design, får FC Midtjylland en trøje, der skal være med til at skrive historie. Det gælder både i jagten på flere nationale titler og nye mindeværdige europæiske øjeblikke.
– Det har været vigtigt for os at komme med et nyt og anderledes design, der understreger, at vi er en klub, der går egne veje. Vi er stolte over trøjen, der er særligt fremstillet til FC Midtjylland i tæt samarbejde med Nike, lyder det fra Brand Manager Morten Andreasen.
Udover de røde striber på fronten har trøjen flere nye detaljer, som særligt kommer til udtryk i klubbens logo og spillernumrene på ryggen.
Den nye hjemmebanetrøje kan købes på Ulveshoppen.dk samt på Sportmaster.dk og i butikkerne i Herning og Holstebro.