Klubben

Nemmere adgang og kortere køer på MCH Arena

Ved seneste hjemmekamp på MCH Arena oplevede mange tilskuere desværre lang og utilfredsstillende ventetid i køer under tribunerne – flere har delt deres oplevelser, og fra klubben lyder der et stort tak for den vigtige og konstruktive feedback.

09/09/21
Morten Ambo
Foto: FC Midtjylland

Oplevelsen for tilskuerne ved sidste hjemmekamp var ikke tilfredsstillende målt i ventetid ved boderne. Derfor er der siden sejren over Silkeborg IF taget en række initiativer, som skal gøre oplevelsen bedre for alle – der skal være nem adgang og kortere køer for de tilskuere, der skal i boderne før, under og efter kampen.

– Det er rigtig, at vi ved seneste hjemmekamp havde alt for lang ventetid ved boderne. Det er vi frygtelig kede af, og det forsøger vi at rette op på til den kommende kamp mod FC Nordsjælland på fredag. Helt konkret åbner vi fem ekstra udskænkningssteder, hvorfra vi kun serverer drikkevarer. Endvidere åbner vi små huse, hvor Premium-sæsonkortholdere kan afhente kaffe, te, varm kakao og tæpper – og samlet set tror vi på, at det kan fordele og lette ventetiden for alle, fortæller Preben Rokkjær, marketing- og supportdirektør i FC Midtjylland.

Udover åbning af fem ekstra udskænkningssteder med salg af drikkevarer og nye huse til håndtering af fordelene for Premium-sæsonkortholdere, så er der fortsat adgang til KøkkenPiraternes foodtruck på Faxe Kondi-tribunen, mens tilskuere på C.C. Contractor-tribunen både kan nyde mad fra foodtruck og øl fra Heineken Sportsbar.

– Vi har store ambitioner for at tilbyde vores tilskuere og fans den bedste service på MCH Arena. Derfor glæder det os meget, at vi den seneste tid har fået tilføjet to foodtrucks fra KøkkenPiraterne og en Heineken Sportsbar til oplevelsen, og det glæder os, at der er taget rigtig godt imod initiativerne. Når det er sagt, så skal vi hele tiden være klar til at gøre mere, og jeg håber, at alle vores gæster på fredag får en god oplevelse med åbning af fem ekstra udskænkningssteder med salg af drikkevarer og et bedre flow til udlevering af fordele til Premium-sæsonkortholdere. Vores ambition er, at alle får en fantastisk oplevelse – med så kort ventetid som muligt, slutter Preben Rokkjær.