Alle billetter skal være personlige
Grundet stramme regler i forhold til at kunne opspore eventuel smitte blandt tilskuerne, skal alle billetter være personlige – det vil sige, at dit eget navn skal stå på billetten. Du kan altså ikke som sæsonkortholder trække en billet med dit eget navn og give den til en ven.
Har du ikke en billet med dit eget navn, vil du ikke blive lukket ind til kampen. Du skal desuden på forlangende kunne fremvise et gyldigt ID (kørekort, sundhedskort el.lign.), der matcher navnet på billetten. Ellers vil du blive afvist ved indgangen.
Sådan bliver en billet personlig
Sæsonkortholdere kan trække én billet pr. sæsonkort. Når man har fundet en plads på stadion og lagt pladsen i kurven, skal du i feltet "Modtagers e-mail" indtaste din egen e-mail. Dermed bliver dit eget navn vist på billetten.
Sæsonkortholdere kan også trække billet til andre sæsonkortholdere. Er I f.eks. tre sæsonkortholdere, der normalt går til fodbold sammen, kan man finde tre ledige pladser og lægge dem i kurven. På hver billet skal man så angive en "Modtagers e-mail". Her skal man indtaste e-mailen på de sæsonkortholdere, man trækker billet til. Dermed vil der på billetten stå navnet på de sæsonkortholdere, hvis e-mail er tastet ind, og dermed er billetten personlig.
Ændring af navn på en billet
Har du mod forventning en billet uden dit eget navn, skal du skrive til billetsalg@fcm.dk med billetnummer på den billet, der skal ændres navn på og e-mail-adressen på den, hvis navn skal stå på billetten. Det er vigtigt, at det navn, der skal stå på billetten, har en konto i vores billetsystem med egen unik e-mail-adresse.
Opret en konto her
OBS. Det koster et håndteringsgebyr på 25 kr. pr. billet at ændre navn. Beløbet skal overføres på MobilePay til FCM Billetsalg på nummeret 699209.